Statystyki opinii

Ocena sklepu  4.94
na podstawie 79471 opinii.

4.95
Poziom obsługi klienta
4.93
Szybkość realizacji zamówienia
4.96
Jakość zapakowania przesyłki
4.94
Czy polecisz ten sklep znajomym
99.74% KLIENTÓW POLECA NASZ SKLEP

Historia ocen z ostatnich 12 miesiecy

DrTusz.pl - opinie klientów

z 21
2.75

Witold

16 lipca 2025 12:25

Tusz kolorowy ma uszkodzoną folie ochronną.
Komentarz DrTusz.pl
16 lipca 2025 12:27
Dzień dobry, w sprawie reklamacji proszę odezwać się na sklep@drtusz.pl, obsługa zajmie się reklamacją. Pozdrawiam- DrTusz.pl
3.00

Andrzej

12 lipca 2025 15:35

Tonery nie wszystkie działają
Komentarz DrTusz.pl
14 lipca 2025 08:11
Cześć, koniecznie odezwij się do obsługi sklepu na sklep@drtusz.pl, obsługa zajmie się sprawdzeniem produktu. Pozdrawiam- DrTusz.pl
3.25

GRZEGORZ

28 czerwca 2025 20:56

Czarny zasobnik nie jest rozpoznawalny przez drukarkę odwrócony dyszami do kartki papieu na stole wycieka i zostawia czarną plamę
Komentarz DrTusz.pl
30 czerwca 2025 09:14
Dzień dobry, zbiorniki po odbezpieczeniu i zdjęciu folii ochronnej powinny być włożone do drukarki i nie nalezy ich wyjmować, przechylanie zbiornika niestety skutkuje tym, że wydostaje się tusz i jest to normalne. Polecam najpierw odezwać się do obsługi sklepu na sklep@drtusz.pl obsługa zajmie się wszystkim i sprawdzi pojemnik. Pozdrawiam- DrTusz.pl
3.50

Stanisław

14 czerwca 2025 10:44

Fatalnie zapakowany toner, 'skompresowane' pudełko, obawiałem się, że kaseta została uszkodzona, jedno zabezpieczenie plastikowe (pomarańczowe) odpadło, ale po włożeniu do urządzenia jakoś działa. GLS nie postarał się. Toner drukuje za jasno, może to kwestia ustawień urządzenia.
Komentarz DrTusz.pl
16 czerwca 2025 07:59
Dzień dobry, proszę odezwać się do obsługi sklepu na sklep@drtusz.pl. Wyjaśnimy wszystko i sprawdzimy produkt. Obsługa zajmie się wszystkim. Pozdrawiamy- DrTusz.pl
3.50

Mateusz

09 czerwca 2025 16:02

Paczka przyszła uszkodzona
Komentarz DrTusz.pl
10 czerwca 2025 07:50
Cześć, koniecznie odezwij się do obsługi sklepu na sklep@drtusz.pl, obsługa zajmie się wszystkim. Mamy nadzieję, że wszystko szybko się wyjaśni. Pozdrawiam- DrTusz.pl
3.50

Zygfryd s

26 maja 2025 10:29

Niedbałe przygotowanie towaru, albo nie ten zamówiony, albo uszkodzony.
Komentarz DrTusz.pl
26 maja 2025 14:16
Dzień dobry, proszę odezwać się do obsługi klienta w celu wyjaśnienia. Wystarczy wysłać maila na sklep@drtusz.pl. Postaramy się szybko sprawdzić przesyłkę. Pozdrawiam- DrTusz.pl
2.25

Tadeusz

22 maja 2025 18:55

Zbyt długa dostawa
Komentarz DrTusz.pl
23 maja 2025 08:03
Dzień dobry, zweryfikowałem zamówienie, wyszło ono od nas z magazynu w ciągu doby i zostało przekazane kurierowi. Dostawa przypadła na weekend, stąd opóźnienia, a Poczta Polska niestety nie pracuje w soboty. Pozdrawiam- DrTusz.pl
3.00

Marcin

22 maja 2025 09:55

Toner rozsypał sie już po rozcieciu opakowania. nie nadaje się do użycia w drukarce. odsyłam
Komentarz DrTusz.pl
22 maja 2025 10:48
Cześć, koniecznie odezwij się do obsługi sklepu z reklamacją na sklep@drtusz.pl. Obsługa zajmie się wszystkim. Pozdrawiam - DrTusz.pl
3.50

Monika

16 kwietnia 2025 19:37

Duuużo za drogo
Komentarz DrTusz.pl
17 kwietnia 2025 08:03
Dzień dobry, zachęcamy do przetestowania zamienników tych tonerów. Na zamienniki mamy bardzo często dodatkowy rabat. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą, a jeśli są jakieś pytania - służymy pomocą. Pozdrawiamy- DrTusz.pl
2.75

Katarzyna

16 kwietnia 2025 16:16

Dzień dobry. Poprzez opóźnienie dostarczenia przesyłki straciłem klienta oraz zlecenie za ponad 1000 zł.
Komentarz DrTusz.pl
17 kwietnia 2025 08:08
Dzień dobry, zweryfikowaliśmy zamówienie, paczka została przekazana kurierowi jeszcze tego samego dnia. Opóźnienie było po stronie przewoźnika. Przykro nam, że tak się stało. Skontaktujemy się z firmą kurierską i dowiemy się, co było nie tak. Jeszcze raz przepraszamy i mamy nadzieję, że to nie ostatnie zakupy w naszym sklepie. Pozdrawiamy- DrTusz.pl
2.75

PRZEMYSŁAW

10 kwietnia 2025 16:12

Zamowienie złożone w poniedziałek w godzinach przedpołudniowych dotarło do nas w czwartek… pewnie jak zawsze zawaliła firma kurierska ale wlasnie w taki sposób traci się stałych klientów….
Komentarz DrTusz.pl
11 kwietnia 2025 08:40
Dzień dobry, zweryfikowaliśmy zamówienie, wyszło od nas kolejnego dnia. Sprawdziliśmy drogę paczki powinna ona zostać dostarczona 09.04, w statusie widzę, że był uzgodniony inny termin dostawy. Mamy nadzieję, że kolejne zamówienie zostanie dostarczone prawidłowo. Pozdrawiamy- DrTusz.pl
3.25

Alfred

08 kwietnia 2025 17:38

Bez opini.
Komentarz DrTusz.pl
09 kwietnia 2025 08:01
Dzień dobry, aby na przyszłość móc podwyższyć ocenę Pańskiej opinii, musimy wiedzieć co na nią wpłynęło. Będzie nam miło jeśli Pan podzieli się wrażeniami z użytkowania produktu. Pozdrawiamy- DrTusz.pl
3.25

Ewa

03 kwietnia 2025 16:04

Za zwrot niesprawnego toneru kazano mi zapłacić.
Komentarz DrTusz.pl
04 kwietnia 2025 08:18
Dzień dobry, reklamowała Pani toner zakupiony w ubiegłym roku. Nasz dział obsługi poprosił o odesłanie tonera do weryfikacji, czy nie został on po prostu wyeksploatowany i to jest powód wadliwości. Po odesłaniu sprawdzimy i jeśli będzie to wada mechaniczna, to oczywiście zwrócimy pieniądze. Pozdrawiamy- DrTusz.pl
3.50

Jacek

31 marca 2025 17:08

Jedyna firma z którą współpracuję w zakresie dostaw materiałów biurowych, tuszy, itp., w której wymagana jest płatność z góry lub za pobraniem. Normalnie przyjeżdża towar z fakturą i wtedy płacę. Dr Tusz traktuje mnie ...... jak kogoś komu nie do końca należy ufać..... Proszę więc nie pisać "dziękujemy za zaufanie"....
Komentarz DrTusz.pl
01 kwietnia 2025 08:30
Dzień dobry, faktury z odroczonym terminem płatności wystawiamy jednostkom budżetowym i w niektórych przypadkach stałym klientom, po wcześniejszym ustaleniu. Zweryfikowaliśmy Pana zamówienia i nie było pytania do nas odnośnie takiej możliwości. Pozdrawiamy- DrTusz.pl
3.50

Darina

20 marca 2025 15:25

;0
Komentarz DrTusz.pl
20 marca 2025 15:27
Chętnie poznamy bliżej Twoją opinię oraz szczegóły oceny, daj znać, co możemy zrobić aby ocena wzrosła do 5 gwiazdek. Pozdrawiamy- DrTusz.pl
2.25

Agnieszka

20 lutego 2025 16:44

Brak kuriera INPost czy DPD pobranie. Nie ma mozliwości wybrania sobie kuriera jest tylko fatalny GLS. Ja za przesyłkę pobraniową mogę zapłącić - to mój wybór. Ale chce mieć ten wybór. brak innych mozliwości przesyłki pobraniowej spowoduje, że nie będę robić wiecej zakupów w waszej firmie.
Komentarz DrTusz.pl
21 lutego 2025 07:59
Dzień dobry, dziękujemy za opinię. Obecnie oferujemy za pobraniem tylko GLS, ale w przyszłości planujemy wprowadzenie innych opcji. Jednocześnie przypominamy, że w naszym sklepie wysyłka jest zawsze za darmo. Pani sugestia zostanie wzięta pod uwagę przy dalszym rozwoju naszych usług. Pozdrawiamy- DrTusz.pl
3.25

Elżbieta

18 lutego 2025 10:16

Przesyłka dotarła do mnie dopiero 17.02
Komentarz DrTusz.pl
18 lutego 2025 10:29
Dzień dobry, zweryfikowaliśmy drogę paczki, wyszła ona od nas z magazynu kolejnego dnia i trafiła w ręce kuriera. Niestety zbiegło się to z weekendem, stąd późniejsza dostawa. Zwrócimy większą uwagę na firmę kurierską i czas dostaw. Dziękujemy za informacje. Pozdrawiamy- DrTusz.pl
3.50

Katarzyna

30 stycznia 2025 22:00

Tusze nie działają jak należy. Kolor czarny wogole .
Komentarz DrTusz.pl
31 stycznia 2025 07:53
Dzień dobry, proszę koniecznie odezwać się do obsługi sklepu na adres sklep@drtusz.pl. Obsługa sprawdzi zbiornik. Pozdrawiamy- DrTusz.pl
3.25

Danuta

27 stycznia 2025 14:15

Pierwsza przesyłka przyszła z niewłaściwym tuszem, a po wymianie właściwych drukarka nie widziała. Inne zamienniki, które działają bez problemu kupiłem za połowę ceny.
Komentarz DrTusz.pl
27 stycznia 2025 15:52
Dzień dobry, zachęcamy do kontaktu z obsługą sklepu, sprawdzimy zbiorniki i jeśli będzie taka potrzeba- wymienimy na nowe. Proszę wysłać maila na sklep@drtusz.pl. Pozdrawiamy- DrTusz.pl
2.75

Dmytro

24 stycznia 2025 18:16

Kolejny raz wyskakuje błąd elektroniczny w pojemniku z atramentem, tym razem czarnym.
Komentarz DrTusz.pl
27 stycznia 2025 07:03
Dzień dobry, prosimy skontaktować się bezpośrednio z obsługą klienta w celu złożenia reklamacji. Wiadomość prosimy wysłać na sklep@drtusz.pl. Obsługa zajmie się wszystkim. Pozdrawiamy- DrTusz.pl
z 21

Opinie DrTusz.pl

Twoje sugestie i spostrzeżenia są bardzo cenne. Od początku wnikliwie analizujemy opinie o DrTusz.pl. Pochwały nas cieszą i upewniają w tym, że rozwijamy się we właściwym kierunku. Inne oceny też przyjmujemy z pokorą. Dzięki nim wiemy, co powinniśmy poprawić. Każdy głos ma ogromną wartość. Wzajemne zaufanie jest dla całej drużyny DrTusz.pl bardzo ważne. Stawiamy na partnerskie relacje z użytkownikami naszych zamienników do drukarek, dlatego wystawiane w Ceneo i Opineo opinie wzbogacamy o kolejne – te, które możecie po sobie zostawić na mojej stronie.

Jeśli chcesz ocenić DrTusza, opinia zajmie Ci chwilę. Tuż po zrealizowaniu zamówienia na www.drtusz.pl wyślemy do Ciebie maila z prośbą o wypełnienie ankiety. Wystarczy, że ocenisz nas w czterech obszarach:

  • 1. Poziom obsługi klienta.
  • 2. Szybkość realizacji zamówienia.
  • 3. Jakość zapakowania przesyłki.
  • 4. Czy polecisz ten sklep znajomym?

  • Dodatkowo udostępniamy również pole tekstowe na komentarz. Twoja szczera ocena DrTusz.pl to nie tylko wskazówka dla innych kupujących. Wystawiona dla DrTusza opinia może ułatwić Twoje kolejne zakupy.Wszystkie opinie o DrTusz.pl, obsłudze klienta i wysyłce bierzemy sobie do serca. Dotychczas wystawione dla DrTusza opinie pozwoliły nam wprowadzić wiele udogodnień, które sprawiają, że zakupy tuszów i tonerów przebiegają w komfortowy sposób.