Teltel. 525-22-33-22
GSMtel. 725-11-05-00
e-mailsklep@drtusz.pl
DoktorTusz - www.DrTusz.pl
www.drtusz.pl Opinie Logowanie | Rejestracja 

Statystyki opinii

Ocena sklepu  4.93
na podstawie 70072 opinii.

4.94
Poziom obsługi klienta
4.94
Szybkość realizacji zamówienia
4.92
Jakość zapakowania przesyłki
4.92
Czy polecisz ten sklep znajomym
99.5% KLIENTÓW POLECA NASZ SKLEP

Historia ocen z ostatnich 12 miesiecy

DrTusz.pl - opinie klientów

z 3
1.75

Jarek

26 kwietnia 2024 14:57

Dostawa opóźniona z winy sprzedawcy. gdybym wiedział o czasie dostawy kupiłbym gdzie indziej
Komentarz DrTusz.pl
26 kwietnia 2024 15:30
Dzień dobry, zweryfikowałem zamowienie. Zamówienie zostało złożone 16.04 w godzinach popołudniocywych, a dostarczone 19.04. Zweryfikowałem zamówienie i został Pan poinformowany mailowo o późniejszym terminie wysyłki.Pozdrawiam- DrTusz.pl
1.00

Michalina

17 kwietnia 2024 17:21

Zamówienie niezgodne z faktycznym stanem
Komentarz DrTusz.pl
18 kwietnia 2024 08:24
Cześć, koniecznie odezwij się do naszego działu obsługi na adres sklep@drtusz.pl, wyjaśnimy sprawę i zweryfikujemy zamówienie. Pozdrawiam- DrTusz.pl
1.75

Józef

03 marca 2024 18:37

Pieczątka może być. Jednak realizacja i dostawa kompletnie niereformowalna katastrofa.
Komentarz DrTusz.pl
04 marca 2024 08:33
Dzień dobry, proszę sprecyzować, co konkretnie wpłynęło na Pańską opinię. Jakie zastrzeżenia ma Pan do realizacji i dostawy produktu? Zweryfikowałem zamówienie i nie dostawaliśmy od Pana odpowiedzi na maile z projektem, który do realizacji wymagał potwierdzenia, którego z Pańskiej strony nie otrzymywaliśmy, co wpłynęło na przedłużenie czasu dostawy. Pozdrawiam- DrTusz.pl
1.50

Klient

20 stycznia 2024 12:17

Głowica zamówiona na stronie okazała się nie zgodna z opisem. Nie pasowała do modelu drukarki i niestety nie można było zamienić na inną.
Komentarz DrTusz.pl
22 stycznia 2024 08:07
Na stronie sklepu przy produkcie jest opis, do jakich drukarek pasuje głowica. Jeśli głowica nie była otwarta, można zwrócić produkt. Pozdrawiam- DrTusz.pl
1.00

Ewa

13 października 2023 08:44

Przy kolejnym zamówieniu tego samego produktu - zestaw tuszy kolorowych / jeden z nich był zupełnie rożny przez co drukarka nie działa. Po kontakcie ze sklepem zostaliśmy poinformowani ze zostaną doslane poprawne produkty - przyszły niestety te same NIEZGODNE z oferta . Kolejny kontakt zakończył się niestety informacja ze sklep nie poniesie odpowiedzialności za sprzedaż produktu niezgodnego z oferta . Sprawa zostanie zgłoszona do Rzecznika Praw Konsumenta .
1.00

Wiesław

20 września 2023 12:42

Inna cena produktu w internecie w dniu zakupu [ 227,99] bez rabatu a na pro fakturze [ 182,39] z rabatem
Komentarz DrTusz.pl
20 września 2023 15:03
Dzień dobry, sprawdziliśmy w historii przelewów, zapłacił Pan dokładnie 182,39. Tyle zostało pobrane z konta. Pozdrawiam- DrTusz.pl
1.00

Andrzej uzytkownik HP od dawna

29 sierpnia 2023 17:59

Cena zajebiscie wysoka drukarka sie krztusi za ta cene kuoie 4 szt takiego zestawu. informuje drukarta ze tusz kard,. nie saHP. ZALOZYLEM DRUKUJE POSTARAM SIE ODEZWAC JAK DZIALA DR.TUSZPIERWSZA CENE OTRZTYMALEM 220 ZL PO MONICIE 180 ZL ZA POBRANIEM . NIE LICZCIE ZE ZMIENIE ZDANIE ALE PODAM TO SAMO DO HP. NIE JESTEM ANONIMOWY ALE POWAZNIE PODCHODZE DO SPRAWY. DRUKARKA SAMA PISZE ZE faksz wydrukuje i wysle?do was i do hp
Komentarz DrTusz.pl
30 sierpnia 2023 08:58
Dzień dobry, zweryfikowaliśmy zamówienie. Zamówił Pan oryginały, wyprodukowane i zapakowane przez producenta. Na każde nasze zamówienie jest gwarancja przez cały okres użytkowania. Nasze Biuro Obsługi Klienta przed chwilą kontaktowało się z Panem w celu wyjaśnienia sytuacji, zbiorniki zostaną odesłane i sprawdzone. Pozdrawiam- DrTusz.pl
1.75

US

16 sierpnia 2023 07:55

Przykro mi, ale nie mogę dodać dobrej opinii. Zbyt długie oczekiwanie na paczkę, która i tak dotarła uszkodzona (nie opakowanie do przesyłki, tylko opakowanie tuszu - było przecięte jakby nożem), ale nie mam czasu na reklamację. Raczej już nic nie zamówię, jestem rozczarowana.
Komentarz DrTusz.pl
16 sierpnia 2023 09:33
Dzień dobry, zamówienie zostało złożone w weekend, więc automatycznie wydłuża się proces wysyłki. Jeśli w produktem było coś nie tak, warto zgłaszać to na bieżąco, właśnie po to jest reklamacja, aby unikać rozczarowań. Zachęcam do kontaktu z obsługą sklepu w celu reklamacji. Pozdrawiam- DrTusz
1.00

Sylwester Witas

16 czerwca 2023 20:13

Kolejna reklamacja na toner do drukarki. Zamowienie nr 487742. Kolejny raz wysłany produkt bezwartościowy.
Komentarz DrTusz.pl
19 czerwca 2023 08:22
Dzień dobry, w sprawie wyjaśnienia i reklamacji proszę zgłosić się do obsługi sklepu na sklep@drtusz.pl. Obsługa zajmie się sprawą. Pozdrawiam- DrTusz
1.00

M. Bożętka.

19 maja 2023 12:32

Jestem nie zadowolona. Tusze które kupiłam nie pasują do drukarki. Są za małe.
Komentarz DrTusz.pl
22 maja 2023 08:21
Dzień dobry, nasza obsługa odezwie się w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiam- DrTusz
1.00

Ewa

20 kwietnia 2023 20:21

Tusze w ogóle nie spełniają oczekiwań. Po prostu nie drukują! Absolutnie nie polecam tego produktu!
Komentarz DrTusz.pl
21 kwietnia 2023 09:30
Cześć, koniecznie odezwij się na sklep@drtusz.pl w celu ustalenia co się stało i ewentualnego zwrotu. W przypadku kiedy cos takiego się dzieje, nasza obsługa szybko reaguje. Pozdrawiam- DrTusz
1.00

Ja

17 lutego 2023 12:49

Do dnia dzisiejszego nie dostarczona zamówienia. 17. 02. 2023 r
Komentarz DrTusz.pl
17 lutego 2023 14:50
Dzień dobry, sprawa została już wyjaśniona. Paczka została nadana ponownie. Pozdrawiam- DrTusz
1.00

Mateusz

21 stycznia 2023 13:32

Dostarczony produkt nie działał
Komentarz DrTusz.pl
23 stycznia 2023 08:18
Dzień dobry, w takim przypadku proszę odezwać się do obsługi sklepu i złożyć reklamację. Wystarczy wysłać maila na sklep@drtusz.pl. Pozdrawiam- DrTusz
1.00

Paulina

21 stycznia 2023 06:38

Tusz nieoryginalny. Brak czerwonego koloru.
Komentarz DrTusz.pl
23 stycznia 2023 08:21
Dzień dobry, zamówiła Pani komplet oryginałów, jeśli z zamówieniem jest coś nie tak proszę odezwać się do obsługi sklepu, wystarczy wysłać maila na sklep@drtusz.pl a ktoś z obsługi ustali szczegóły reklamacji. Pozdrawiam- DrTusz
1.25

Piotr

08 grudnia 2022 08:03

Nie mogę dać dobrej oceby gdyż nie otrzymałem do dnia dzisiejszego przesyłki która miała być dostarczona max do 06.12 Brak informacji co się dzieje z przesyłką, brak kontaktu. Oczywiście jak każdy sprzedawca winą sklep obarczy kuriera lecz to nie mój problem tylko sklepu aby dopilnować dostawy i wyciągnąć konsekwencje od firmy kurierskiej.
Komentarz DrTusz.pl
08 grudnia 2022 09:02
Dzień dobry, zweryfikowałem zamówienie wg danych z GLS zostało ono dostarczone w dniu 6.12 o godzinie 16.46. Weryfikujemy to i wyjaśniamy sprawę z firmą kurierską. Ktoś z naszej obsługi skontaktuje się z Panem, aby dowiedzieć się więcej i wyjaśnić sprawę. Bardzo przepraszam za niedogodności. Pozdrawiam- DrTusz
1.00

Am

14 października 2022 11:49

Dwa uszkodzone tusze !
Komentarz DrTusz.pl
14 października 2022 12:34
Cześć, dziękuję za informację. Obsługa sklepu skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia szczegółów zwrotu. Pozdrawiam- DrTusz
1.00

PS

13 października 2022 16:00

Po zainstalowaniu czarnego tuszu wyskakuje komunikat - tusz podrobiony lub napełniony ponownie. Drukarka nie drukuje
Komentarz DrTusz.pl
14 października 2022 11:26
Cześć, w takiej sytuacji koniecznie odezwij się do obsługi sklepu na sklep@drtusz.pl. Jak tylko trafi do nas reklamacja, obsługa zajmie się sprawą i sprawdzi co jest nie tak z pojemnikiem. Pozdrawiam- DrTusz
1.75

Kondrat

27 lipca 2022 21:58

Zamowiłam cztery tusze, wszystkie puste, informacja z iphona; tusze uzywane.
Komentarz DrTusz.pl
28 lipca 2022 08:08
Cześć, jest to niemożliwe. Koniecznie odezwij się do obsługi sklepu na adres sklep@drtusz.pl. Obsługa sprawdzi zbiorniki. Pozdrawiam- DrTusz
1.50

Elżbieta

01 lipca 2022 14:15

Nie polecam
Komentarz DrTusz.pl
01 lipca 2022 14:25
Dzień dobry, wysłaliśmy produkty, które zostały przez Panią zamówione, okazało się, że chciała Pani inne pojemniki, dlatego zaproponowaliśmy zwrot i wymianę. Zwrot przyszedł do nas w tragicznym stanie. Wszelkie próby dogadania się były dla Pani niezadowalające. Zawsze staram się działać na korzyść klienta, Pozdrawiam- DrTusz
1.00

Maciej d

21 czerwca 2022 16:29

Zamienniki kiepskie przy wydruku rozmazane wersy kiepska jakość wydruku
Komentarz DrTusz.pl
22 czerwca 2022 08:42
Cześć, w pierwszej kolejności wykonaj czyszczenie głowicy. Być może drukarka zbyt długo stała nieeksploatowana i teraz jest problem z jakością wydruku. Pozdrawiam- DrTusz
z 3

Opinie DrTusz.pl

Twoje sugestie i spostrzeżenia są bardzo cenne. Od początku wnikliwie analizujemy opinie o DrTusz.pl. Pochwały nas cieszą i upewniają w tym, że rozwijamy się we właściwym kierunku. Inne oceny też przyjmujemy z pokorą. Dzięki nim wiemy, co powinniśmy poprawić. Każdy głos ma ogromną wartość. Wzajemne zaufanie jest dla całej drużyny DrTusz.pl bardzo ważne. Stawiamy na partnerskie relacje z użytkownikami naszych zamienników do drukarek, dlatego wystawiane w Ceneo i Opineo opinie wzbogacamy o kolejne – te, które możecie po sobie zostawić na mojej stronie.

Jeśli chcesz ocenić DrTusza, opinia zajmie Ci chwilę. Tuż po zrealizowaniu zamówienia na www.drtusz.pl wyślemy do Ciebie maila z prośbą o wypełnienie ankiety. Wystarczy, że ocenisz nas w czterech obszarach:

  • 1. Poziom obsługi klienta.
  • 2. Szybkość realizacji zamówienia.
  • 3. Jakość zapakowania przesyłki.
  • 4. Czy polecisz ten sklep znajomym?

  • Dodatkowo udostępniamy również pole tekstowe na komentarz. Twoja szczera ocena DrTusz.pl to nie tylko wskazówka dla innych kupujących. Wystawiona dla DrTusza opinia może ułatwić Twoje kolejne zakupy.Wszystkie opinie o DrTusz.pl, obsłudze klienta i wysyłce bierzemy sobie do serca. Dotychczas wystawione dla DrTusza opinie pozwoliły nam wprowadzić wiele udogodnień, które sprawiają, że zakupy tuszów i tonerów przebiegają w komfortowy sposób.