Statystyki opinii

Ocena sklepu  4.94
na podstawie 78897 opinii.

4.95
Poziom obsługi klienta
4.93
Szybkość realizacji zamówienia
4.96
Jakość zapakowania przesyłki
4.94
Czy polecisz ten sklep znajomym
99.74% KLIENTÓW POLECA NASZ SKLEP

Historia ocen z ostatnich 12 miesiecy

DrTusz.pl - opinie klientów

z 21
2.75

Dariusz Raczkiewicz

09 stycznia 2022 23:15

Zakupiłem ostatnio 2 oryginalne tonery. Niestety, po wydrukowaniu kilkunastu stron jakość drukowanych kart zmieniła się na gorsze. Toner drukuje jakby mazał karty. To już druga tego typu sytuacja, ponieważ zakupione kilka miesięcy temu tonery działały podobnie - pomimo dużej zawartości tonera (nie był prawie używany) drukarka wskazywała na brak proszku lub wydruki były nieczytelne, jakby zawierały przeterminowany proszek.
Komentarz DrTusz.pl
10 stycznia 2022 07:54
Dzień dobry, dziękuję za informację. W takich przypadkach należy zawsze zgłaszać reklamację do obsługi klienta na adres sklep@drtusz.pl. Tonery zostaną odesłane do producenta i sprawdzone. Pozdrawiam- DrTusz
3.00

Marzena

06 stycznia 2022 13:39

Przesyłka trwała dużo dłużej, niż zwykle(zamówienie 30. 12,-w paczkomacie była 5.01, szkoda, bo przyzwyczailiście mnie do ekspresowego dostarczenia wcześniej. Poza tym wszystko ok.
Komentarz DrTusz.pl
07 stycznia 2022 09:47
Cześć, sprawdziłem w systemie. Zamówienie złożyłaś o 14:31 (już po ostatniej wizycie kuriera Inpost w naszym magazynie), a my przygotowaliśmy je już o 15:08. Niestety 31.12 w Sylwestra kurierzy nie pracowali, dlatego Twoja paczka została odebrana od nas dopiero 03.01. Przykro mi, że trafiłaś akurat na okres świąteczno - noworoczny, który jest dla e-commerce logistycznym wyzwaniem. Obiecujemy, że kolejna dostawa będzie jak zwykle - błyskawiczna! :) Pozdrawiam - DrTusz
2.50

Maciej

04 stycznia 2022 17:03

Zrobiłem przedpłatę i czekałem na przesyłkę 7 dni
Komentarz DrTusz.pl
07 stycznia 2022 14:30
Cześć, przepraszamy za małe opóźnienie. Zamówienie zostało zlożone 28.12 jednak musieliśmy chwilę poczekać na dostawę tuszu z hurtowni i wysłaliśmy przesyłkę 31.12. Niestety w związku z Sylwestrem, Nowym Rokiem i niedzielą dostawa przez kuriera przedłużyła się. Mamy nadzieję, że jeszcze do nas wrócisz i zobaczysz jak szybko potrafimy wysyłać paczki :)
3.50

MŚ.

03 stycznia 2022 23:32

Opakowanie było uszkodzone
Komentarz DrTusz.pl
04 stycznia 2022 08:07
Cześć, dziękuję za informację. Najwidoczniej zostało uszkodzone przez kuriera podczas transportu. Gdyby coś z pojemnikami było nie tak, daj znać na adres sklep@drtusz.pl. Pozdrawiam- Drtusz
3.50

Krzysztof

23 grudnia 2021 18:35

Z zakupionego czarnego toneru wysypuje się czarny proszek. Toner nie działa. Drukuje jednolitą powierzchnie A4 w kolorze czarnym - cala kartka jest kompletnie na całej powierzchni jednolicie czarna. Nie polecam tego sprzedającego!!!
Komentarz DrTusz.pl
24 grudnia 2021 08:06
Cześć, dziękuję za opinię, koniecznie złóż reklamację. Wystarczy wysłać maila na sklep@drtusz.pl. Obsługa sklepu zajmie się tym. Pozdrawiam- DrTusz
3.00

J

21 grudnia 2021 08:28

Nieprofesjonalny marketing
Komentarz DrTusz.pl
21 grudnia 2021 09:54
Dzień dobry, proszę o sprecyzowanie opinii, żebym mógł wiedzieć, co mogę zmienić. Pozdrawiam- DrTusz
3.00

Tadeusz

15 grudnia 2021 09:24

Po co to okienko
Komentarz DrTusz.pl
15 grudnia 2021 09:31
Cześć, te okienko jest po to, by napisać swoje uwagi lub pochwały do zamówienia. Pozdrawiam- DrTusz
3.25

Anita

13 grudnia 2021 10:03

We wtorek rano otrzymałam informację, że towar zostanie nadany tego samego dnia i będzie w środę. W czwartek zadzwoniłam - otrzymałam informację, że tonery nie zostały wysłane. Podobno któregoś brakowało- o czy nie zostałam poinformowana. Wg mnie po prostu zapomniano o moim zamówieniu i po mojej interwencji zostało wprowadzone do systemu - dopiero w czwartek otrzymałam maila z tą informacją. Ostatecznie przesyłka dotarła w piątek. Zamówienie zrobione w poniedziałek.
Komentarz DrTusz.pl
13 grudnia 2021 10:36
Dzień dobry, zweryfikowałem zamówienie. Zamówienie zostało złożone w poniedziałek, a we wtorek otrzymaliśmy telefon od Pani z prośbą o anulowanie. Zamówienie ponownie zostało złożone 9.12 i wyszło tego samego dnia z magazynu, stąd dotarło dopiero w piątek. Pozdrawiam- DrTusz
3.50

Jakubowski

02 grudnia 2021 19:31

To już nie pierwsze moje złe doświadczenie z kurierem GLS. Zamówiłem paczkę dla rodziców, została nadana dość szybko i byłem pewien, że na drugie dzień zostanie dostarczona do adresatów. Jakie było moje zdziwienie gdy po kilku dniach otrzymałem email od GLS, że kurier kilka razy próbował dostarczyć paczkę ale bezskutecznie. Nie jestem pewien czy rodzice byli w tym czasie w domu ale jestem pewien, że nikt nie dzwonił na podany numer. Skutek ten sam co zawsze, trzeba odebrać paczkę z centrali osobiście. Będę omijał sprzedawców korzystających z GLS, także i Państwa. Podrawiam
Komentarz DrTusz.pl
03 grudnia 2021 08:05
Cześć, paczka została prawidłowo przekazana kurierowi. Zgłoszę to do GLS, przy następnych zamówieniach spróbuj wybrać inną formę dostawy. Pozdrawiam- DrTusz
3.50

Ryszard

29 listopada 2021 15:45

Sklep ok ale nawalił dostawca przesyłki.
2.25

Ewa

21 listopada 2021 15:53

Czekałam na drukarkę 5 dni, pomimo że wysłałam 2 emaile że bardzo jej potrzebuję. Drukarka przyjechała wilgotna i w trakcie uruchomienia leciała z niej para. Musiałam ją wyłączyć oraz wytrzeć do sucha.Poczekałam kilka godzin zanim ponownie ją uruchomiłam.
Komentarz DrTusz.pl
22 listopada 2021 08:28
Dzień dobry zweryfikowałem zamówienie. Produkt został zamówiony 10 listopada, kolejny dzień nie był dniem roboczym, więc paczka wyszła dopiero 12 listopada, czyli w piątek. W weekendy kurierzy nie pracują, stąd dostawa drukarki dopiero w poniedziałek. A z kurierem to już sobie porozmawiam, co do warunków dostawy produktu. Dzięki za informację. Pozdrawiam- DrTusz
3.00

Kamil Grabowski

12 listopada 2021 10:42

Tusze się rozlały w torebkach. Tragedia.
Komentarz DrTusz.pl
12 listopada 2021 11:33
Dzień dobry, w takiej sytuacji należy napisać maila na sklep@drtusz.pl, w celu złożenia reklamacji. Obsługa zajmie się tym i wymieni produkt, lub zwróci pieniądze. Pozdrawiam- DrTusz
3.50

Jg

28 października 2021 19:15

Tusz który był zamiennikiem nie dział kopiarka go nie rozpoznaje 60zł w błoto
Komentarz DrTusz.pl
29 października 2021 07:50
Dzień dobry, w takich sytuacjach należy odezwać się do obsługi sklepu na sklep@drtusz.pl. Jeśli zamiennik nie działa z mojej winy, to wymieniamy produkt, lub zwracamy pieniądze. Pozdrawiam- DrTusz
3.00

Marek

19 października 2021 09:17

Ponownie jakość zamiennika do drukarki samsung nie do przyjęcia. Dlatego będę reklamował.
Komentarz DrTusz.pl
19 października 2021 13:32
Dzień dobry, oczywiście w przypadku jakichkolwiek niedogodności należy złożyć reklamację. Wystarczy napisać maila na sklep@drtusz.pl, a obsługa sklepu zajmie się sprawą. :)
2.75

Krzyszot

29 września 2021 17:04

Wysyłka wcale nie odbywa się w 24h jak to jest podane na stronie produktu. Niestety spowodowało to spory problem z pilnym wydrukiem
Komentarz DrTusz.pl
30 września 2021 08:32
Dzień dobry, zweryfikowałem zamówienie. Zostało ono złożone we czwartek przed godziną 17.00. Produkty, które Pan Zamówił wymagały dostawy z hurtowni, w związku z tym, że zamówienie zostało złożone w późnych godzinach, realizacja mogła być dokonana dopiero następnego dnia. Wypadło to w piątek, a dostawa mogła być zrealizowana dopiero w poniedziałek ze względu na weekend. Sklep wywiązał się z umowy, ponieważ zamówienie zostało wysłane w ciągu 24h roboczych. Pozdrawiam- DrTusz
3.50

Iza

22 września 2021 23:53

Tonery nie pasują do drukarki, mimo, że przed zakupem dopytywalam o zgodność z oryginalnymi. Zobaczymy po wymianie na inne...
Komentarz DrTusz.pl
23 września 2021 09:59
Dzień dobry, zweryfikowałem zamówienie, obsługa sklepu już się z Panią skontaktowała, w celu ustalenia formy zwrotu. Za wszelkie niedogodności przepraszam. Pozdrawiam- DrTusz
2.50

Mirek

02 września 2021 21:29

Zmiana paczkomatu na zbyt odległy
Komentarz DrTusz.pl
06 września 2021 09:10
Cześć, dziękuję za opinię, zmiana paczkomatów nie jest zależna ode mnie. W przypadku, kiedy wybrany przez Ciebie punkt jest przepełniony, kurier wybiera najbliższy wolny paczkomat. Pozdrawiam- DrTusz
2.50

Ewa

16 sierpnia 2021 22:00

Zamówiony towar ok, ale szybkość przesyłki bardzo długa, niby towar miał być wysłany w przeciągu 24h a faktycznie dotarł po 3 dniach od zamówienia. Może trzeba zmienić opisy przy produktach (wysyłka w 24h) żeby nie wprowadzać klientów w błąd.
Komentarz DrTusz.pl
17 sierpnia 2021 09:08
Dzień dobry Pani Ewo, zamówienie złożyła Pani o godzinie 17:31, gdy sklep już nie pracuje. Następnego dnia towar sprowadzaliśmy z hurtowni i 12:08 o godzinie 10:50 wysłaliśmy Pani paczkę. Proszę pamiętać, że wysyłka w 24h to nie to samo, co dostawa w 24h, bo od nas paczka trafia jeszcze do kuriera :) Pozdrawiamy i mamy nadzieję, że spotkamy się przy okazji kolejnych zakupów.
3.00

Małgorzata

09 sierpnia 2021 20:45

Kupuje orginalne tusze w tym sklepie po raz kolejny, niestety, ceny sa duuuuzo drozsze jak u konkurencji. Nie sprawdzalam ostatnio przed zakupem i okazało się ze bardzo przepłacam!. Zadnych rabatów czy zniżek dla stałych klientów. Jestem bardzo zawiedziona zakupem.
Komentarz DrTusz.pl
10 sierpnia 2021 08:17
Dzień dobry, dziękuję za opinię. Sprawdziłem zamówienie, został naliczony rabat ilościowy, do tego mam zawsze darmową dostawę. A ceny oryginałów są zależne od producentów i aktualnych cen w hurtowniach. Niestety oryginalne tusze są drogie. Tania drukarka= droga eksploatacja. Pozdrawiam- DrTusz
2.00

Zbigniew Radwan

09 sierpnia 2021 10:13

Zamówiłem wkłady atramentowe do drukarki - otrzymałem ,,śmieci" . Natychmiast po otwarciu przesyłki i stwierdzeniu , że przysłany mi towar nie nadaje się do użytku , zadzwoniłem do sprzedawcy . Sposób w jaki zostałem potraktowany nie pozostawia mi żadnych złudzeń . Zakupy w necie robię od prawie dwudziestu lat , nigdy wcześniej nie trafiłem na takich sprzedawców .
Komentarz DrTusz.pl
09 sierpnia 2021 11:22
Dzień dobry, zweryfikowałem zamówienie. Nie otrzymaliśmy wiadomości odnośnie reklamacji bądź zwrotów. W celu wyjaśnienia sytuacji najlepiej napisać maila na sklep@drtusz.pl, a obsługa sklepu zawsze służy pomocą przy ewentualnych zwrotach lub reklamacjach. Pozdrawiam- DrTusz
z 21

Opinie DrTusz.pl

Twoje sugestie i spostrzeżenia są bardzo cenne. Od początku wnikliwie analizujemy opinie o DrTusz.pl. Pochwały nas cieszą i upewniają w tym, że rozwijamy się we właściwym kierunku. Inne oceny też przyjmujemy z pokorą. Dzięki nim wiemy, co powinniśmy poprawić. Każdy głos ma ogromną wartość. Wzajemne zaufanie jest dla całej drużyny DrTusz.pl bardzo ważne. Stawiamy na partnerskie relacje z użytkownikami naszych zamienników do drukarek, dlatego wystawiane w Ceneo i Opineo opinie wzbogacamy o kolejne – te, które możecie po sobie zostawić na mojej stronie.

Jeśli chcesz ocenić DrTusza, opinia zajmie Ci chwilę. Tuż po zrealizowaniu zamówienia na www.drtusz.pl wyślemy do Ciebie maila z prośbą o wypełnienie ankiety. Wystarczy, że ocenisz nas w czterech obszarach:

  • 1. Poziom obsługi klienta.
  • 2. Szybkość realizacji zamówienia.
  • 3. Jakość zapakowania przesyłki.
  • 4. Czy polecisz ten sklep znajomym?

  • Dodatkowo udostępniamy również pole tekstowe na komentarz. Twoja szczera ocena DrTusz.pl to nie tylko wskazówka dla innych kupujących. Wystawiona dla DrTusza opinia może ułatwić Twoje kolejne zakupy.Wszystkie opinie o DrTusz.pl, obsłudze klienta i wysyłce bierzemy sobie do serca. Dotychczas wystawione dla DrTusza opinie pozwoliły nam wprowadzić wiele udogodnień, które sprawiają, że zakupy tuszów i tonerów przebiegają w komfortowy sposób.