Statystyki opinii

Ocena sklepu  4.94
na podstawie 78897 opinii.

4.95
Poziom obsługi klienta
4.93
Szybkość realizacji zamówienia
4.96
Jakość zapakowania przesyłki
4.94
Czy polecisz ten sklep znajomym
99.74% KLIENTÓW POLECA NASZ SKLEP

Historia ocen z ostatnich 12 miesiecy

DrTusz.pl - opinie klientów

z 21
3.50

Andrzej Wajda

17 sierpnia 2020 13:19

Kwota promocji była niższa niż proponował Rudy.
Komentarz DrTusz.pl
17 sierpnia 2020 13:48
Cześć, rabat jest uzależniony od produktu, który dodajesz do koszyka. Pozdrawiam- DrTusz
3.00

Basiak Kazimierz

07 sierpnia 2020 13:41

Niby wszystko w porządku, tylko płyn spec.do czyszczenia głowic wyciekł do opakowania! może tu musicie coś poprawić.
Komentarz DrTusz.pl
07 sierpnia 2020 15:52
Cześć, bardzo przepraszam za tę sytuację. Natychmiast skontaktuj się z obsługą sklepu na sklep@drtusz.pl, aby złożyć reklamację. Pozdrawiam- DrTusz
2.75

Janas Ryszard ZABRZE

30 lipca 2020 20:45

Po otrzymaniu informacji że paczka jest w Paczkomacie pojechałem odebrać ją i po otwarciu skrzynki widzę że jest opakowanie rozerwane choć te tusze były tylko jeszcze nie wiem czy dobre bo jeszcze nie założone. To opakowanie to takie delikatne że nie dziwię się że mogło się rozerwać bo to tylko papier. Jak chcecie to mogę wysłać zdjęcia z otwarcia paczkomatu. Pozdrawiam więcej uwag brak.
Komentarz DrTusz.pl
31 lipca 2020 08:34
Cześć, bardzo przepraszam za tę sytuację. Obiecuję, że następnym razem paczka będzie lepiej opakowana. Jeśli coś będzie działo się z tuszami, daj znać na sklep@drtusz.pl. Jeszcze raz przepraszam i pozdrawiam- Drtusz
2.75

Adam

01 lipca 2020 22:17

Trzeba zadzwonić i sprawdzić czy towar jest na miejscu ponieważ mimo występowania produktu na stronie internetowej może się okazać, że nie ma go fizycznie na półce i towar nie zostanie wysłany następnego dnia po złożeniu zamówienia. Reszta ok. Zamów wcześniej a będziesz zadowolony.
Komentarz DrTusz.pl
02 lipca 2020 09:07
Cześć, przy niektórych produktach napisane jest, że produkt wysyłany jest w ciągu 48h. Zazwyczaj jednak towar wychodzi z magazynu i trafia w ręce kuriera w ciągu 24h. Pozdrawiam- DrTusz
3.50

Ajbit

30 czerwca 2020 12:55

Dwa tonery zostały przysłane sklejone razem firmową taśmą klejącą - Niestety nie idzie tego zedrzeć, no chyba, że uszkadzając opakowanie. Tonery miały być przeznaczone do dalszej odsprzedaży...
Komentarz DrTusz.pl
30 czerwca 2020 15:55
Dzień dobry, bardzo przepraszam! Obiecuję, że to jednorazowa sytuacja i więcej się nie powtórzy. Pozdrawiam- DrTusz
2.50

Tłusty

22 czerwca 2020 17:18

Brak jakiegokolwiek usztywnienia/dodatkowego zabezpieczenia spowodował że jeden z tuszy został uszkodzony. Pakowanie tylko w kopertę bombelkowa jest stanowczo nie wystarczające. Ponieważ nie mam czasu na zabawy w reklamację, pojechałem i kupiłem tusz w sklepie.
Komentarz DrTusz.pl
23 czerwca 2020 10:23
Cześć, bardzo przepraszam za tę sytuację. Obiecuję, że więcej to się nie powtórzy! W takiej sytuacji bez problemu wymieniamy produkt na nowy. Odezwij się na sklep@drtusz.pl i koniecznie zgłoś reklamację. Pozdrawiam- DrTusz
3.50

Danuta Fałat-Długosz

05 czerwca 2020 15:30

No niestety, po raz drugi zamiennik dotarł uszkodzony, ale to nie wynika raczej ze sposobu opakowania, bo paczka była w b. dobrym stanie. Raczej z niestarannego sprawdzenia co wkłada się do paczki:((( Wyjęłam 3 osobne elementy.
Komentarz DrTusz.pl
08 czerwca 2020 08:13
Dzień dobry, przepraszamy za kłopot, odzywamy się w sprawie reklamacji :)
3.50

1108

27 maja 2020 15:11

Transakcja ok.
Komentarz DrTusz.pl
28 maja 2020 08:29
Cześć, dziękuję za opinię. Napisałeś, że "Transakcja ok.", a oceniłeś na 3.5, daj znać co mogę poprawić, aby ocena była jeszcze wyższa. Pozdrawiam- DrTusz
2.50

Michał Polok

27 maja 2020 10:27

Szybko i sprawnie? Chyba nie bardzo.
Komentarz DrTusz.pl
27 maja 2020 13:17
Cześć, bardzo przepraszam za te nieporozumienie. Nie wiem jak to się stało. Już to naprawiam, paczka zostaje nadana jeszcze raz. Bardzo przepraszam i pozdrawiam-DrTusz
3.00

Boguslaw

13 maja 2020 09:28

Dostawa w 24h to ściema
Komentarz DrTusz.pl
13 maja 2020 11:14
Cześć, gwarantuję wysyłkę w ciągu 24h, nie dostawę. Towar zazwyczaj wychodzi z mojego sklepu w ciągu 24h i trafia w ręce kuriera. Zweryfikowałem zakup, w Twoim przypadku zamówienie zostało dokonane 2020-05-07 o godzinie 19:04:44, a wysłane 2020-05-08 o godzinie 10:51:28, czyli wyszło z magazynu w ciągu niespełna 16h. Pozdrawiam- DrTusz
3.00

J.

13 maja 2020 08:11

Szanowni Państwo, Szybkość zamówienia była dość satysfakcjonująca, opakowanie nie było idealne, kartoniki od obydwu tuszów, które zamówiłam, były pogniecione, a tak nie powinno być. Największym problemem była jednak Państwa komunikacja z kurierem i przekazywanie moich danych adresowych oraz obsługa klienta, po zgłoszeniu przeze mnie problemów. Od razu po otrzymaniu pierwszego e-maila od kuriera zauważyłam, że adres jest błędny (zupełnie inna nazwa ulicy, brak numeru bloku i mieszkania), a wpisując go na Państwa stronie korzystałam z formularza samouzupełniającego, nie było żadnej pomyłki. Kurier powiedział, że paczka nie jest mu jeszcze przekazana i żeby zadzwonić do Państwa. Pan, który odebrał telefon, starał się mnie z powrotem skierować do kuriera, jednak ostatecznie poprawił adres - przynajmniej taką informację otrzymałam. Następnego dnia roboczego zadzwonił do mnie kurier z pytaniem, do jakiego właściwie miasta ma dostarczyć paczkę, ponieważ trafiła ona do Żnina w kujawsko-pomorskim, a nie do Warszawy. Ponownie zadzwoniłam do Państwa, tym razem odebrała Pani, która w ogóle nie zamierzała mi pomóc w żaden sposób, nie chciała informacji, jaki jest numer mojego zamówienia. Paczka ostatecznie doszła kolejnego dnia roboczego (tutaj nazwa ulicy, numer bloku i mieszkania były poprawne, ale rzeczywiście zamiast Warszawy i kodu, który wskazałam, widniał Żnin z jego kodem), jednak muszę przyznać, że nie były to najmilsze doświadczenia, nie wiem, czy będę Państwa komuś polecać i czy sama jeszcze skorzystam. Pozdrawiam,
Komentarz DrTusz.pl
13 maja 2020 09:42
Dzień dobry, bardzo Panią przepraszam za zaistniałą sytuację, nie mam pojęcia jak to się stało, że paczka została błednie zaadresowana. Obiecuję, że następnym razem się poprawię. Jeszcze raz przepraszam i mam nadzieję, że jeszcze da mi Pani szansę. Pozdrawiam- DrTusz
2.25

NIEzadowolony

08 maja 2020 18:02

Dokonałem zakupu online. Czekałem tydzień na dostawę tuszy udowadniając przez cały ten czas sklepowi, iż dokonałem wpłaty. Oczywiście wpłatę dokonałem. Po otrzymaniu tuszy nikt nie pokwapił się nawet mailem z przekazaniem ubolewania za zaistniałą sytuację. W czasie jak czekałem na zamówienie nie mogąc niczego wydrukować pojechałem do Auchan i w tej samej cenie kupiłem te same tusze.
Komentarz DrTusz.pl
11 maja 2020 08:41
Dzień dobry, zweryfikowałem sytuację. Problem leżał po stronie platformy, przez którą płacił Pan za zamówienie. Niestety nie mam wpływu na mechanizm jej działania. Z naszej strony została złożona reklamacja. Przepraszam za zaistniałą sytuację. Pozdrawiam- DrTusz
3.50

Michał Skołud

07 maja 2020 09:13

Zapłacona paczka nie przyszła w całości zamiast 3 pudełek przyszły 2 trzeba było wyjaśniać sprawę
Komentarz DrTusz.pl
07 maja 2020 14:59
Cześć, przepraszam Cię za tę pomyłkę! Nie wiem jak to się stało. Jeśli dasz mi jeszcze szansę, to obiecuję, że następnym razem będziesz zadowolony! Pozdrawiam- DrTusz
3.00

Matylda

03 maja 2020 22:32

ok
2.00

Yołasia

28 kwietnia 2020 01:19

Kontakt super, transport super, szkoda tylko, że toner nie zadziałał z posiadaną przeze mnie drukarka, sklep nie odpowiedział na maila z tym związanego i zostałem po prostu olany. Koniec końców straciłem 250 złotych. Więcej nie skorzystam.
3.00

Kazimiera Zalewska

26 kwietnia 2020 03:19

jest ok
2.00

Yasemine

21 kwietnia 2020 20:49

zakupy przebiegły dość sprawnie ale jakość atramentu jest coraz gorsza
Komentarz DrTusz.pl
24 lipca 2020 12:11
Nasze produkty objęte są dożywotnią gwarancją, więc jeśli nie jest Pani zadowolona z jakości tuszu, prosimy o złożenie reklamacji na adres sklep@drtusz.pl
3.00

MIGUDU

05 kwietnia 2020 21:00

Realizacja zamówienia błyskawiczna. Niestety na dokumencie sprzedaży nie ma danych kupującego.
3.50

rycho12kr

04 marca 2020 19:13

Tusze zamienniki mają mniejszą pojemność i większą cenę
3.50

ela

23 lutego 2020 07:36

co mam pisać normalnie zamówiła , zapłaciłam i dostałam towar za 2 dni
z 21

Opinie DrTusz.pl

Twoje sugestie i spostrzeżenia są bardzo cenne. Od początku wnikliwie analizujemy opinie o DrTusz.pl. Pochwały nas cieszą i upewniają w tym, że rozwijamy się we właściwym kierunku. Inne oceny też przyjmujemy z pokorą. Dzięki nim wiemy, co powinniśmy poprawić. Każdy głos ma ogromną wartość. Wzajemne zaufanie jest dla całej drużyny DrTusz.pl bardzo ważne. Stawiamy na partnerskie relacje z użytkownikami naszych zamienników do drukarek, dlatego wystawiane w Ceneo i Opineo opinie wzbogacamy o kolejne – te, które możecie po sobie zostawić na mojej stronie.

Jeśli chcesz ocenić DrTusza, opinia zajmie Ci chwilę. Tuż po zrealizowaniu zamówienia na www.drtusz.pl wyślemy do Ciebie maila z prośbą o wypełnienie ankiety. Wystarczy, że ocenisz nas w czterech obszarach:

  • 1. Poziom obsługi klienta.
  • 2. Szybkość realizacji zamówienia.
  • 3. Jakość zapakowania przesyłki.
  • 4. Czy polecisz ten sklep znajomym?

  • Dodatkowo udostępniamy również pole tekstowe na komentarz. Twoja szczera ocena DrTusz.pl to nie tylko wskazówka dla innych kupujących. Wystawiona dla DrTusza opinia może ułatwić Twoje kolejne zakupy.Wszystkie opinie o DrTusz.pl, obsłudze klienta i wysyłce bierzemy sobie do serca. Dotychczas wystawione dla DrTusza opinie pozwoliły nam wprowadzić wiele udogodnień, które sprawiają, że zakupy tuszów i tonerów przebiegają w komfortowy sposób.