Niestety, Jeden z zamówionych tuszy jest uszkodzony. 12 lutego 2020 23:33
Niestety jeden z przesłanych tuszy jest uszkodzony. Opinia była przedmiotem dialogu w ramach procesu OpiConnect. Strony nie osiągnęły porozumienia. gabruk 09 lutego 2020 10:27
Poziom obsługi, szybkość realizacji i jakość zapakowania na dobrym poziomie. Mam jedną uwagę, nie odtwarza wiernie kolorów. W moim przypadku jest to bez większego znaczenia, ponieważ mało korzystam z druków kolorowych. Pozdrawiam. Rafalski 24 stycznia 2020 18:25
Dobrze jest ocenić sklep nie po kolorystyce strony www, ale po tym jak wygląda obsługa klienta podczas reklamacji lub zwrotu produktu. W przypadku DRTUSZ.P:L. obsługa klienta (pan obsługujący zarówno tel jak i odpisujący na emaile) zostawia bardzo wiele do życzenia. Trudno rozmawia się z kimś, kto nie jest zainteresowany pomocą. Odniosłem wrażenie, że ten pan jest w pracy dlatego, że musi, nie dlatego, że chciałby tam być. Jestem rozczarowany obsługą (pomimo bardzo bogatej oferty i atrakcyjnych cen. Moją sprawę udało się na szczęście pozytywnie załatwić dzięki serdeczności osób nie pracujących dla DRTUSZ.PL. Przemysław 18 stycznia 2020 10:12
Kupuje kolejny raz dostępność od reki Na stronie od razu wysyłają a tak nie jest. Ściagają towar do siebie i dopiero wysyłają zamowienie. Jest to wprowadzanie w błąd. Opinia była przedmiotem dialogu w ramach procesu OpiConnect. Strony nie osiągnęły porozumienia. Opis nie zgodny z tym czego szukałem 18 stycznia 2020 10:05
Dokładność opisów powinna być lepsza SARGON 17 stycznia 2020 09:45
Do dziś nie możemy się doczekać zmiany adresu na FV. Opinia była przedmiotem dialogu w ramach procesu OpiConnect. Strony nie osiągnęły porozumienia. Mariusz 10 stycznia 2020 10:47
Najpierw sklep wysłał towar dopiero po przypomnieniu potem Kurier opóźnił przesyłkę w skutek czego zamówienie dotarło mocno opóźnione i nikt się nie poczuwa do wzięcia za to odpowiedzialności.... A pierwszy raz było super ! Opinia była przedmiotem dialogu w ramach procesu OpiConnect. Strony nie osiągnęły porozumienia. marys 04 stycznia 2020 13:31
w przeciągu roku ten produkt z zastosowaną ceną promocyjną podrożał o około 10,00 zł i nic się z panem z chatu nie dało wynegocjować - sztywna ceną Marek 04 stycznia 2020 10:13
Pomyłka i opóźnienie o kilka dni przez co nie mogłem wydrukować ważnych dokumentów w wyznaczonym czasie. Janusz ciapciak 02 stycznia 2020 14:28
Zamawialem jedno a otrzymalem drugie.paczkę dziś odeslalem oczekując pozytywnego rozwiązania problemu.zostalem narażony na kosztu wysyłki w kwocie 15.40 zł. Pozdrawiam i życzę lepszego nadzoru. maciej 05 grudnia 2019 16:08
Czarny tusz z zestawu po trzech dniach nie pojawiał się na wydruku. Wydrukowałem tylko kilka stron i koniec ! Masakra ! Agata Tomiczek 04 grudnia 2019 10:27
Brak kontaktu z działem obsługi klienta. Tusz nie pasuje i brak odpowiedzi ze strony sklepu Anna 13 listopada 2019 22:16
długo oczekiwałam na przesyłkę, pomimo że zaznaczono czas realizacji 24 godziny , ja dostałam po sześciu dniach Bozka 09 listopada 2019 13:25
Wybierać DHL Wyrzykowski 06 listopada 2019 09:55
Dostawa natychmiastowa. O jakości produktów nie mam zdania bo jeszcze ich nie używałem. Brak kodów promocyjnych dla stałych klientów 28 października 2019 16:37
Dajcie kody promocyjne stałym klijentom Małgorzata 20 października 2019 12:28
Jestem zadowolona z jakości i szybkości zamówienia oraz z samego produktu, jednak obsługa telefoniczna pozostawia wiele do życzenia. Nigdy nie spotkałam się z tak nieuprzejmą i nieżyczliwą kobietą, której telefonicznie chciałam złożyć zamówienie. Poza tą jedną uwagą, sklep jest godny polecenia. Tomasz R. 18 października 2019 11:04
Tusze do drukarki, które zamawiałem powinny być zapakowane w sztywnych opakowaniach, bo mogą ulec uszkodzeniu. Anonim 11 października 2019 07:52
Tak o se WJ 10 października 2019 20:31
Bardzo problematyczne wyszukiwanie właściwych produktów do drukarki. Po wpisaniu w wyszukiwarkę symbolu drukarki (zgodnie z sugestią w wyszukiwarce), wychodzą wyniki wszystkich tonerów z nazwą Sharp. Nie pojawia się żadna informacja na temat braku pasujących tonerów. Sądząc, że podane wyniki pasują do mojej drukarki, zakupiłem niewłaściwe tonery. Podjęta została próba zwrotu tonerów. Niestety sklep odmówił przyjęcia jednego z dwóch tonerów, tłumacząc to w sposób następujący: "Niestety tonera czarnego zwrócić już nie mamy jak (było na to 5 dni) i ze względu na to, że dotychczas tylko Pan ten toner u nas zamówił, jesteśmy zmuszeni odmówić przyjęcia jego zwrotu." Towar został odesłany w przeciągu pięciu dni roboczych. Kontakt z obsługą tylko w mailach (po telefonie i próbie rozmowy i tak zostałem poproszony o kontakt mailowy). Przy zwrocie towaru zostałem poproszony o lepsze zapakowanie tonerów niż sposób w jaki je otrzymałem. Może ktoś grając w ruletkę przy zakupie tuszu na DrTusz, będzie miał więcej szczęścia niż ja i trafi na właściwy toner. Na pewno będzie wtedy zadowolony z szybkości realizacji zamówienia. |