HENRYK 17 stycznia 2024 12:38
Nie jestem zadowolony z firmy mającej dostarczyć przesyłkę z dnia 10.01.2024 Bogusław 03 stycznia 2024 21:08
Niestety. Zamówiłem oryginalne tusze do Canon Pixma, a dostałem zamienniki!!! RYSZARD 27 grudnia 2023 13:55
Mogłem kupić za te same pieniądze oryginalne tusze, np w media expert. U was już nie dokonam zakupów. Mirosław 07 grudnia 2023 13:43
Zazwyczaj było wszystko szybko i sprawnie, niestety tym razem otrzymałem przesyłke z rzekomo oryginalnym tonerem, rzekomo ponieważ opakowanie było otwarte, brudne, tusz wysypywał sie z tuby, nie miało to raczej niestety nic współnego z oryginałem. Nie wystawimy nigdzie indziej negatywnej opinii ponieważ dotychczas wszystko było ok. Mamy nadzieję że to była jednorazowa wpadka. Martyna 04 grudnia 2023 20:53
Jeden z tuszy rozlany Stanisław 24 listopada 2023 12:37
Ok Małgorzata 13 listopada 2023 10:20
Kod rabatowy nie działał chociaż powinien. Piotr 08 listopada 2023 21:05
Zamówie do paczkomatu , a przysłali kuriera Daniel 07 listopada 2023 00:03
Przesyłka nie dotarła na czas, brak informacji o powodzie opuznienia
Magdalena 26 października 2023 08:12
Zamówiłam tusze oryginalne. Natomiast w paczce dostałam jeden oryginalny a drugi zamiennik. Jestem niezadowolona. Janina 25 października 2023 10:42
Obsługa może szybka i sprawna, ale otrzymane produkty były bardzo ŹLE zapakowane: paczka wręcz rozlatywała się i tylko pozytywna przysługa kuriera, sprawiła, że wszystko dotarło; po prostu cud. Mogę dostarczyć zdjęcia otrzymanej, rozlatującej się paczki Anna 18 października 2023 01:01
Pierwszy raz (a wiele już zamówień u Dra Tusza złożyłam) tak długo czekałam na dostawę (pięć dni!) Piotr 27 września 2023 15:22
Wszystko jest w porządku, z wyjątkiem nachalnej promocji sklepu. Kupując towar do dalszej odsprzedaży, wolałbym zachować dla siebie informację, skąd pozyskuję towar, a tu wszechobecne naklejki, taśmy... po prostu przegięcie. Basak 07 września 2023 11:35
Drogo - bardzo drogo Andrzej 07 września 2023 08:16
Brak czarnego tuszu. Jacek 17 sierpnia 2023 17:47
Wydrukowałem ok 15 stron i zamienniki przestały działać. Wydałem 240 zł w błoto??? Co mam zrobić? Drukarka hp envy 6020 e jest prawie nowa. To problem z zamiennikami na 100 % Co dalej? Nic się nie stało? Proszę o informację co mam zrobic z niedziałajacymi tuszami? Jerzy 17 sierpnia 2023 08:54
Opóźnienie w wysyłce ,specjalnie posłaliśmy potwierdzenie zapłaty z banku ,którego Państwo nie honorujecie tylko czekacie na zaksięgowanie przelewu.
Mało sympatyczna rozmowa z wyniosłą konsultantką .
Od lat kupujemy tonery,ten generuje wyjątkowo blade wydruki.
Ogólnie jest coraz gorzej niż lepiej MK Oil Sp z o.o. 29 lipca 2023 11:09
Witam
Jeśli paczka nie jest dostarczona i dzwonię do firmy kurierskiej gdzie informują mnie ze mi nie udziela żadnej informacji i żeby dzwonić do Państwa w sprawie przesyłki i kiedy dzwonię do Was to Pani informuje mnie ze muszę pisać jakieś maile itd itd a powinna przyjąć informacje i sprawę załatwić
Pozdrawiam Lidia Pracz 15 lipca 2023 13:13
Zamówiłam 1 komplet tuszy i dodatkowo sam czarny. czarny wyciekał, wytarłam dokładnie i włożyłam do drukarki, wydrukowałam 10 stron, 11 była zamazana. wyjęłam wadliwy dusz wszystko dokładnie wytarłam, nie było śladów zabrudzenia, włożyłam następny tuszem. Drukarka nie chcę drukową (inf, kłopoty z pojemnikiem z tuszem) wynik drukarka do wyrzucenia, Ja jestem wściekła. za wydruk ważnych dokumentów zapłaciłam na mieście. Oceńcie sami Lidia Pracz Mariusz 13 lipca 2023 12:38
Przesyłka była z rozerwanym opakowaniem foliowym i papierowym.jakby ktoś sprawdzał jej zawartośc,na szczeście opakowanie karbowane tonera ,było nienaruszone |