Statystyki opinii

Ocena sklepu  4.94
na podstawie 77887 opinii.

4.95
Poziom obsługi klienta
4.93
Szybkość realizacji zamówienia
4.96
Jakość zapakowania przesyłki
4.94
Czy polecisz ten sklep znajomym
99.74% KLIENTÓW POLECA NASZ SKLEP

Historia ocen z ostatnich 12 miesiecy

DrTusz.pl - opinie klientów

z 21
3.00

Małgorzata

13 listopada 2023 10:20

Kod rabatowy nie działał chociaż powinien.
Komentarz DrTusz.pl
13 listopada 2023 10:56
Dzień dobry. Kody rabatowe mają ograniczenia czasowe, aby być na bieżąco ze wszystkimi dostępnymi promocjami zachęcamy do zapisu do naszego newslettera! Pozdrawiamy, DrTusz.pl
2.75

Piotr

08 listopada 2023 21:05

Zamówie do paczkomatu , a przysłali kuriera
Komentarz DrTusz.pl
09 listopada 2023 09:53
Dzień dobry. Złożył Pan 2 zamówienia, jedno do paczkomatu, a drugie kurierem, które Pan opłacił szybkim przelewem. Wysłaliśmy to, które zostało przez Pana opłacone. W razie jakichkolwiek pytań przy składaniu zamówienia zachęcamy do kontaktu z naszym działem obsługi, jesteśmy do dyspozycji. Pozdrawiamy, DrTusz.pl
2.50

Daniel

07 listopada 2023 00:03

Przesyłka nie dotarła na czas, brak informacji o powodzie opuznienia
Komentarz DrTusz.pl
07 listopada 2023 08:09
Cześć, zweryfikowaliśmy zamówienie, zostało ono złożone 1 listopada, czyli w dzień wolny od pracy, kolejnego dnia zamówienie zostało wysłane. Paczka trafiła w ręce kuriera 02.11. Z tego co widzę, w piątek była próba doręczenia paczki, ale po kontakcie z odbiorcą data dostawy została zmieniona i paczka trafiła w Twoje ręce dopiero w kolejny dzień roboczy, czyli wczoraj. Pozdrawiam- DrTusz.pl
2.50

Magdalena

26 października 2023 08:12

Zamówiłam tusze oryginalne. Natomiast w paczce dostałam jeden oryginalny a drugi zamiennik. Jestem niezadowolona.
Komentarz DrTusz.pl
26 października 2023 15:57
Dzień dobry, zweryfikowałem zamówienie, był tam zamiennik i oryginał, więc wszystko zostało wysłane zgodnie z zamówieniem. Pozdrawiam- DrTusz.pl
2.75

Janina

25 października 2023 10:42

Obsługa może szybka i sprawna, ale otrzymane produkty były bardzo ŹLE zapakowane: paczka wręcz rozlatywała się i tylko pozytywna przysługa kuriera, sprawiła, że wszystko dotarło; po prostu cud. Mogę dostarczyć zdjęcia otrzymanej, rozlatującej się paczki
Komentarz DrTusz.pl
25 października 2023 13:41
Cześć, koniecznie odezwij się do obsługi sklepu. Paczki z naszego magazynu wychodzą zawsze solidnie zapakowane, niestety podczas transportu może zdarzyć się jakieś uszkodzenie. Abyśmy mogli to zgłosić przewoźnikowi, musimy dostać od Pani konkretne zgłoszenie ze zdjęciami. Wystarczy wysłać maila na sklep@drtusz.pl. Mam nadzieję, że z zawartością jest wszystko ok, daj znać. Pozdrawiam- DrTusz
3.50

Anna

18 października 2023 01:01

Pierwszy raz (a wiele już zamówień u Dra Tusza złożyłam) tak długo czekałam na dostawę (pięć dni!)
2.50

Piotr

27 września 2023 15:22

Wszystko jest w porządku, z wyjątkiem nachalnej promocji sklepu. Kupując towar do dalszej odsprzedaży, wolałbym zachować dla siebie informację, skąd pozyskuję towar, a tu wszechobecne naklejki, taśmy... po prostu przegięcie.
Komentarz DrTusz.pl
28 września 2023 09:16
Nie jesteśmy hurtownią, a sklepem, który dba o promocję. Wyróżniamy się na rynku właśnie takimi szczegółami, a klienci bardzo lubią nasze kolory i symbole i nie jest to przegięcie. Dobra promocja marki, to postawa! Pozdrawiam- DrTusz.pl
3.00

Basak

07 września 2023 11:35

Drogo - bardzo drogo
Komentarz DrTusz.pl
08 września 2023 08:40
Zachęcamy do śledzenia naszego profilu na Facebooku oraz zapisu do newslettera - wszyscy nasi Klienci mogą liczyć na oferty specjalne! Pozdrawiamy, DrTusz.pl
3.00

Andrzej

07 września 2023 08:16

Brak czarnego tuszu.
Komentarz DrTusz.pl
08 września 2023 08:42
Dzień Dobry. Jeśli Pańska przesyłka była niekompletna prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta, zajmiemy się tematem niezwłocznie! A jeśli nie znalazł Pan produktu, który Pana interesuje to również prosimy o kontakt, postaramy się pomóc :) Pozdrawiamy, DrTusz.pl
3.00

Jacek

17 sierpnia 2023 17:47

Wydrukowałem ok 15 stron i zamienniki przestały działać. Wydałem 240 zł w błoto??? Co mam zrobić? Drukarka hp envy 6020 e jest prawie nowa. To problem z zamiennikami na 100 % Co dalej? Nic się nie stało? Proszę o informację co mam zrobic z niedziałajacymi tuszami?
Komentarz DrTusz.pl
18 sierpnia 2023 08:26
Dzień dobry, na okres użytkowania naszych produktów daje gwarancję. Jeśli faktycznie jest to problem ze zbiornikami, to możesz na nas liczyć! Obsługa klienta odezwie się z celu ustalenia szczegółów! Pozdrawiam- DrTusz.pl
2.00

Jerzy

17 sierpnia 2023 08:54

Opóźnienie w wysyłce ,specjalnie posłaliśmy potwierdzenie zapłaty z banku ,którego Państwo nie honorujecie tylko czekacie na zaksięgowanie przelewu. Mało sympatyczna rozmowa z wyniosłą konsultantką . Od lat kupujemy tonery,ten generuje wyjątkowo blade wydruki. Ogólnie jest coraz gorzej niż lepiej
Komentarz DrTusz.pl
17 sierpnia 2023 12:21
Dzień dobry, mamy takie procedury. Jednak po zweryfikowaniu zamówienia widzę, że zostało ono wysłane kolejnego dnia, więc opóźnień w wysyłce nie było. Pozdrawiam- DrTusz
2.50

MK Oil Sp z o.o.

29 lipca 2023 11:09

Witam Jeśli paczka nie jest dostarczona i dzwonię do firmy kurierskiej gdzie informują mnie ze mi nie udziela żadnej informacji i żeby dzwonić do Państwa w sprawie przesyłki i kiedy dzwonię do Was to Pani informuje mnie ze muszę pisać jakieś maile itd itd a powinna przyjąć informacje i sprawę załatwić Pozdrawiam
Komentarz DrTusz.pl
31 lipca 2023 10:19
Dzień Dobry. Przykro nam, że wystąpiło opóźnienie w dostarczeniu przesyłki, wyjaśniamy to z firmą kurierską. Standardowo prosimy o maila ponieważ jest to wymagana podstawa w rozmowach z przewoźnikami. Liczymy, że przy następnych zakupach zasłużmy na maksymalną ocenę. Pozdrawiamy, DrTusz.pl
2.50

Lidia Pracz

15 lipca 2023 13:13

Zamówiłam 1 komplet tuszy i dodatkowo sam czarny. czarny wyciekał, wytarłam dokładnie i włożyłam do drukarki, wydrukowałam 10 stron, 11 była zamazana. wyjęłam wadliwy dusz wszystko dokładnie wytarłam, nie było śladów zabrudzenia, włożyłam następny tuszem. Drukarka nie chcę drukową (inf, kłopoty z pojemnikiem z tuszem) wynik drukarka do wyrzucenia, Ja jestem wściekła. za wydruk ważnych dokumentów zapłaciłam na mieście. Oceńcie sami Lidia Pracz
Komentarz DrTusz.pl
17 lipca 2023 08:17
Dzień dobry, w przypadku odbioru zbiorników, które nie są kompletne, wkładanie ich do drukarki jest ryzykiem. Od tego mamy reklamację, w tej sytuacji należało skorzystać z tej opcji i zgłosić to obsłudze. W tym przypadku ciężko jest cokolwiek powiedzieć więcej. Proszę odezwać się do obsługi sklepu na adres sklep@drtusz.pl- postaramy się pomóc!
3.00

Mariusz

13 lipca 2023 12:38

Przesyłka była z rozerwanym opakowaniem foliowym i papierowym.jakby ktoś sprawdzał jej zawartośc,na szczeście opakowanie karbowane tonera ,było nienaruszone
Komentarz DrTusz.pl
13 lipca 2023 13:10
Cześć, koniecznie sprawdź, czy z tonerem jest wszystko okej i daj nam znać. Pozdrawiamy, DrTusz.pl
3.50

Anna Baczewska

12 lipca 2023 05:35

Po raz kolejny zmuszona jestem reklamować tusz. Elektronika w pojemniku nie działa. Trochę się to robi nudne i jednocześnie zabawne jak codziennie kurier mnie odwiedza. T
Komentarz DrTusz.pl
13 lipca 2023 12:36
Dzień dobry, w przypadku reklamacji proszę się zgłosić do obsługi naszego sklepu, zawsze działamy na korzyść klienta. Pozdrawiamy, DrTusz.pl
3.50

Waldemar Foryś, Kołobrzeg

06 lipca 2023 10:15

Uwaga: wiele lat już korzystam z Waszego sklepu, byłem (i warunkowo jeszcze jestem) zadowolony z Waszych przesyłek i produktów, jednak moje ostatnie zamówienie zostało WADLIWIE na maxa zrealizowane i przysłane mi produkty (tusze kolorowe do EcoTanku Epsona L6170) nie nadają się do zaaplikowania (inna końcówka w nakrętce pojemnika) w mojej drukarce, ponieważ zamówiłem wszystkie o symbolu E-101 (co oczywiste i też tak zostało ujęte w przesłanej mi fakturze) a przysłaliście kolory C, M i Y o symbolu E-103 czyli do innej Epsonki. Co mi Państwo teraz zalecicie w takiej sytuacji? W istocie nie mam czym uzupełnić tuszu. Sprawdźcie swoje stany magazynowe, na pewno wykażą niedobór E-103 i nadstan E-101. Proszę o zwrotne info. Z poważaniem, Waldemar Foryś
Komentarz DrTusz.pl
06 lipca 2023 13:36
Dzień dobry, obsługa sklepu skontaktuje się z Panem w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiam- DrTusz
3.00

Animowa osoba

29 czerwca 2023 21:43

Szybko ale obsługa nie kompetentna
Komentarz DrTusz.pl
30 czerwca 2023 08:16
Cześć, jeśli możesz sprecyzować z czego dokładnie nie jesteś zadowolona, byłbym wdzięczny i postaram się to wyjaśnić. Pozdrawiam- DrTusz
3.00

Pomykało Leon

26 czerwca 2023 14:41

Tusz " niezgodny" przy okazii zablokował drukarke (DT-AH-650B), na oko widać różnice styków drukarka HP 3515
Komentarz DrTusz.pl
26 czerwca 2023 15:03
Cześć, koniecznie odezwij się do obsługi naszego sklepu w celu wyjaśnienia sytuacji, wystarczy napisac maila na sklep@drtusz.pl.Pozdrawiam- DrTusz
3.50

Zbigniew Gach

23 czerwca 2023 13:26

Zbyt długi okres dostarczenia ze wzgledu na podanie niepełnego adresu dostawy
Komentarz DrTusz.pl
23 czerwca 2023 13:34
Dzień dobry, dane na etykiecie są takie same, jak te które podał Pan do wysyłki. Kontaktował się Pan z nami i to wyjaśnialiśmy, wina leży po stronie kuriera, co też właśnie wyjaśniamy z firmą kurierską. Takie sytuacje się zdarzają, najważniejsze, że paczka dotarła. Pozdrawiam- DrTusz
2.50

Andrzej

15 czerwca 2023 20:26

Zamiennik zatrzymał mi drukarkę HP 500 Plus. A miało być tak pięknie.
Komentarz DrTusz.pl
16 czerwca 2023 08:14
Dzień dobry, proszę koniecznie odezwać się do obsługi sklepu w celu wyjaśnienia sytuacji. Wystarczy napisać maila na sklep@drtusz.pl. Pozdrawiam- DrTusz
z 21

Opinie DrTusz.pl

Twoje sugestie i spostrzeżenia są bardzo cenne. Od początku wnikliwie analizujemy opinie o DrTusz.pl. Pochwały nas cieszą i upewniają w tym, że rozwijamy się we właściwym kierunku. Inne oceny też przyjmujemy z pokorą. Dzięki nim wiemy, co powinniśmy poprawić. Każdy głos ma ogromną wartość. Wzajemne zaufanie jest dla całej drużyny DrTusz.pl bardzo ważne. Stawiamy na partnerskie relacje z użytkownikami naszych zamienników do drukarek, dlatego wystawiane w Ceneo i Opineo opinie wzbogacamy o kolejne – te, które możecie po sobie zostawić na mojej stronie.

Jeśli chcesz ocenić DrTusza, opinia zajmie Ci chwilę. Tuż po zrealizowaniu zamówienia na www.drtusz.pl wyślemy do Ciebie maila z prośbą o wypełnienie ankiety. Wystarczy, że ocenisz nas w czterech obszarach:

  • 1. Poziom obsługi klienta.
  • 2. Szybkość realizacji zamówienia.
  • 3. Jakość zapakowania przesyłki.
  • 4. Czy polecisz ten sklep znajomym?

  • Dodatkowo udostępniamy również pole tekstowe na komentarz. Twoja szczera ocena DrTusz.pl to nie tylko wskazówka dla innych kupujących. Wystawiona dla DrTusza opinia może ułatwić Twoje kolejne zakupy.Wszystkie opinie o DrTusz.pl, obsłudze klienta i wysyłce bierzemy sobie do serca. Dotychczas wystawione dla DrTusza opinie pozwoliły nam wprowadzić wiele udogodnień, które sprawiają, że zakupy tuszów i tonerów przebiegają w komfortowy sposób.