| Ocena sklepu 4.94 na podstawie 78926 opinii. 4.95 Poziom obsługi klienta 4.93 Szybkość realizacji zamówienia 4.96 Jakość zapakowania przesyłki 4.93 Czy polecisz ten sklep znajomym | 99.74% KLIENTÓW POLECA NASZ SKLEP Historia ocen z ostatnich 12 miesiecy | | DrTusz.pl - opinie klientów | | Anna Baczewska 12 lipca 2023 05:35
Po raz kolejny zmuszona jestem reklamować tusz. Elektronika w pojemniku nie działa.
Trochę się to robi nudne i jednocześnie zabawne jak codziennie kurier mnie odwiedza.
T Waldemar Foryś, Kołobrzeg 06 lipca 2023 10:15
Uwaga: wiele lat już korzystam z Waszego sklepu, byłem (i warunkowo jeszcze jestem) zadowolony z Waszych przesyłek i produktów, jednak moje ostatnie zamówienie zostało WADLIWIE na maxa zrealizowane i przysłane mi produkty (tusze kolorowe do EcoTanku Epsona L6170) nie nadają się do zaaplikowania (inna końcówka w nakrętce pojemnika) w mojej drukarce, ponieważ zamówiłem wszystkie o symbolu E-101 (co oczywiste i też tak zostało ujęte w przesłanej mi fakturze) a przysłaliście kolory C, M i Y o symbolu E-103 czyli do innej Epsonki. Co mi Państwo teraz zalecicie w takiej sytuacji? W istocie nie mam czym uzupełnić tuszu. Sprawdźcie swoje stany magazynowe, na pewno wykażą niedobór E-103 i nadstan E-101. Proszę o zwrotne info. Z poważaniem, Waldemar Foryś Animowa osoba 29 czerwca 2023 21:43
Szybko ale obsługa nie kompetentna Pomykało Leon 26 czerwca 2023 14:41
Tusz " niezgodny" przy okazii zablokował drukarke
(DT-AH-650B), na oko widać różnice styków
drukarka HP 3515 Zbigniew Gach 23 czerwca 2023 13:26
Zbyt długi okres dostarczenia ze wzgledu na podanie niepełnego adresu dostawy Andrzej 15 czerwca 2023 20:26
Zamiennik zatrzymał mi drukarkę HP 500 Plus. A miało być tak pięknie. Krzysztof 12 czerwca 2023 08:08
Po zamówieniu skontaktowałem się w celu potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji i wysyłki w dniu złożenia zamówienia - otrzymałem takie potwierdzenie, natomiast paczka nie została wysłana. Ryszard 06 maja 2023 11:24
Uu Aleksander 08 marca 2023 22:24
Drukarka odmawia współpracy z zakupinymi tuszami. Leszek Król PP ERGO-DREW 04 marca 2023 13:51
Zamówiłem tezę czarne i pakiety kompletów kolorów, otrzymałem same czarne
😎 Ewa Barczewska 03 marca 2023 07:24
Uszkodzone plastikowe opakowanie ,z dwóch stron dziś sprawdzę czy produkt jest zadawalający Halina 23 lutego 2023 07:05
Zamówiłam toner czarny, chciałam oryginalny, system podpowiedział mi, że mogę zamiennik. Zamiennik nie pasuje do mojej drukarki. Co mam z nim zrobić?
Napisałam do sklepu, nie ma odpowiedzi. Wysłałam zwrot, nie ma odpowiedzi. To jest niepoważne traktowanie klienta. Nie polecam. Wiesiek 30 stycznia 2023 16:28
O ile obsługa w porządku, podobnie z szybkością dostawy. Kłopot w tym, że paczka źle spakowana i niewystarczająco zabezpieczony towar. Jeden z tonerów sypie się i trzeba go reklamować. Anna 13 stycznia 2023 18:37
Miało być w 24 godziny, a szło 5 dni Leszek 04 stycznia 2023 11:46
Firma nastawiona na klienta budżetowego Literat 21 grudnia 2022 15:56
Kolejny raz przysłany toner /zamiennik/ nie spełniał oczekiwań
Albo się sypie i brudzi wydruki, albo nadesłany kolor jest niezgodny z zamówieniem. Wprawdzie błyskawicznie otrzymałem następnego dnia właściwy kolor, ale pozostaje proces składania reklamacji, opisywania, przesyłanie zabrudzonych wydruków itd.
Widać zamienniki nie są w tej firmie mocną stroną Tomasz wrażeń 21 grudnia 2022 12:26
Oklejone pudełko foli , klient nie wierzył co jest w środku , masakra ! Dorota 19 grudnia 2022 21:44
Nie polecam Andrzej 05 grudnia 2022 11:35
Kiedyś w tuszach 953XL otworki, którymi wydostaje się z nich tusz były zabezpieczone folią. Folia była przebijana w momencie instalowania zbiorniczka w drukarce. Aktualnie nie ma tych folii przez co tusz, moim zdaniem szybciej wysycha. Dodatkowo pojawiły się kartoniki - cel ich stosowania można różnie interpretować - dla mnie to dodatkowa produkcja śmieci. Czy naprawdę są potrzebne ? Poza tym niektóre kartoniki w przesyłce były dodatkowo w całości zafoliowane, inne nie a jeden miał folię ale rozdartą. To może niestety świadczyć o spadku jakości. Szybkość dostawy jak zwykle wzorowa. | | Twoje sugestie i spostrzeżenia są bardzo cenne. Od początku wnikliwie analizujemy opinie o DrTusz.pl. Pochwały nas cieszą i upewniają w tym, że rozwijamy się we właściwym kierunku. Inne oceny też przyjmujemy z pokorą. Dzięki nim wiemy, co powinniśmy poprawić. Każdy głos ma ogromną wartość. Wzajemne zaufanie jest dla całej drużyny DrTusz.pl bardzo ważne. Stawiamy na partnerskie relacje z użytkownikami naszych zamienników do drukarek, dlatego wystawiane w Ceneo i Opineo opinie wzbogacamy o kolejne – te, które możecie po sobie zostawić na mojej stronie.
Jeśli chcesz ocenić DrTusza, opinia zajmie Ci chwilę. Tuż po zrealizowaniu zamówienia na www.drtusz.pl wyślemy do Ciebie maila z prośbą o wypełnienie ankiety. Wystarczy, że ocenisz nas w czterech obszarach:
1. Poziom obsługi klienta.2. Szybkość realizacji zamówienia.3. Jakość zapakowania przesyłki.4. Czy polecisz ten sklep znajomym? Dodatkowo udostępniamy również pole tekstowe na komentarz. Twoja szczera ocena DrTusz.pl to nie tylko wskazówka dla innych kupujących. Wystawiona dla DrTusza opinia może ułatwić Twoje kolejne zakupy.Wszystkie opinie o DrTusz.pl, obsłudze klienta i wysyłce bierzemy sobie do serca. Dotychczas wystawione dla DrTusza opinie pozwoliły nam wprowadzić wiele udogodnień, które sprawiają, że zakupy tuszów i tonerów przebiegają w komfortowy sposób.
| | |